FavoriteLoadingAdd to favorites

Gölge Altında 2016 Türkçe Dublaj HD izle


Gölge Altında 2016 filmini izle,Gölge Altında 2016 filminde;1988 yılında geçekleşen İran – Irak savaşı döneminde geçecek olan Under the Shadow, farklı bir korku filmi deneyimi vadediyor. Gölge Altında 2016 filmini izlerken,Evlerinin etrafını cinlerin sandığını düşünen bir anne ve kızın yaşadıklarını konu alacak olan film, korku severleri memnun edecek gibi gözüküyor. Gölge Altında 2016 full hd izlemek için,Yayın hakları son dönemin popüler platformu Netflix’te bulunan Under the Shadow, İranlı sinemacı Babak Anvari tarafından yazılıp yönetildi. İlk olarak Sundance film festivalinde görücüye çıkan yapım, oldukça olumlu yorumlar almıştı. Narges Rashidi’nin başrolünü üstlendiği film, 30 Eylül tarihinde izleyicisiyle buluşacak.Gölge Altında 2016 full türkçe dublaj iyi seyirler diler.

Yorumlar

Nurlan

5 ay önce

Baxmaqa deyer elede pis deyildi

Gagaperest

5 ay önce

Gerilimi güzel izlenebilir bir film ama kesinlikle korkunç değildi.

ngurel

5 ay önce

İdare eder, izlenir. Bikaç sahne dışında korku yok sayılır.

sibel

5 ay önce

sonu boyle garip oldu ama iyidi

ismail

5 ay önce

Abartmaya gerek yok. Yedek don yorumu baya mübalağa olmuş. Tipik psikolojik gerilim tarzı…

erkan

5 ay önce

keskin eger sen bu flmden korkup yeden don al dediysen bence sen yanında herzaman yedekdon bulundur ahahah

kerim

5 ay önce

izlemeyin bos yere bu puanı kim veriyosa filme

yavuz

5 ay önce

anne olmak kolay degil güzel film ancak karanlık ta izlemeyin admin çeviri arkadaşalr elinize saglık puanı nı haketmiş

cizeradam

5 ay önce

hafif gerilim barındıran kısa ve güzel bir film olmuş. izlemenizi tavsiye ederim.

Keskin

5 ay önce

Seyretmeden önce yanınıza yedek don alın

salih

5 ay önce

berbat. zaman kaybı film

ASU

5 ay önce

COK GUZELDI GOZUMU KIRPMADAN IZMEDIM

cihan

5 ay önce

tek kelime berbat 10 üzrinden 2

ekobalota

5 ay önce

bu fılm hakkında yorum yapmıcam sadce bısey sorucam buyuk seytan üçgenı dıye bı fılm var turk fılm o fılm cekıldımı cekılmedımı admın cekıldıyese yuklermısın ltf emegıne saglık ızledıgım butun fılmler ıcın cok ıyı bır sıte

zagor

5 ay önce

evlere senlik son …:) oyunculuk tamam lafim yok ..fakat benim icin tamamen zaman kaybiydi ….humeyni rejimini inceden elestirmis korkunun icine politikayida sokmus.falanda filan …ne korku ne gerilim …kömürlükte cicekli bir carsafla film cekmisler …yeri geldiginde bizim icli cinli filmlere burun kiviranlar bu filmi izlesin 🙂 🙂 hakikatten izleyin …emegine saglik HuseinUysal

Sevi

5 ay önce

Çok ilgi ile seyrettim. Sonunu merak ettirdi. biraz hüsran ile bitti benim için ama gerilim varmı derseniz ever var. çok korkunç değil ama..

istanbul

5 ay önce

oyunculuk iyi gerçekçi olmuş.kritik yerlerini korktuğum için es geçtim.bana göre puanı hak etmiş.saçma korku filmlerine on basar.

Murat

5 ay önce

Gayet güzeldi.

recah

5 ay önce

izlenecek bir film değil 37. dakikada bir kelime çok dikkatimi çekti kürdistan sözü geçti ingilterenin yapımcılığını yaptığı bir film ancak bu kadar salak olabilir. kesinlikle izlemeyin.

01kubi

5 ay önce

Korku demeyelim de gerilim işte 10 üzerinden çok almış açıkçası film hoşuma gitmedi…

elirza

3 ay önce

kurgusu senaryosu bizimkilerden çok daha başarılı.admine ayrıca teşekkür ederim.(hollywood da her bin film girişimnden sadece birkaç tanesinin başarılı olduğu unutulmasın.)burdan sallarken vicdanlı sallayalım.meraklısına tavsiye edilir.hem karşılaştırma olanağı sağlıyor bizim saçmalıklarla.

burak

3 ay önce

Film çok sıradan puana aldanmayın..7.5 asla hak etmiyor.. ederi en fazla 5 olur. ayrıca 3 harfli yazıp cin kelimesini telafuz edemeyen tırsak arkadaslara bir bilgi vereyim… cinn aslında yazdığım gibi orjinali 4 harflidir..arapçada prjinali cinn dir.. korkulacak bir şey yok.. hepsi peri masalı hayatınızın tadını çıkarın.. iyi insan olun gerisi boş:).. bu filmide pas geçin.

Doğuş GÜLLER

4 ay önce

arkadaşlarla sıçtık

lord74

5 ay önce

5kuruşşşş etmez

mechul

5 ay önce

kendimi çok fazla korkuya motive ettim ama yorumlardaki kadar değildi

elyesa21

5 ay önce

iran sineması için büyük başarı diyenlere sakın aldanmayın, boş filim özellikler sonu çok dandik

siymen

5 ay önce

çok dandik bir film başta zaten çok ağır filmle ilgili bilgi sahibi olmak istiyorsanız ve sinema eleştirmeniyseniz izleyin ayrıca sadece azcık adrenalin olsun diyorsanız da son 20 dakikaya bakın o kadar not: dabbe serisinin en kötü bölümü buna 10 basar

ahmet

5 ay önce

Boş film ve çok ağır gidiyor, 2-3 kere ani çıkış ve ses patlaması yaparak gerilim filmi yaptık demişler. Ama malesef ben istediğim tadı alamadım. Türk korku filmlerindeki gibi üç harfli teması kullanarak film yapılmasından hoşlanmıyorsanız hiç vaktinizi harcamayın.

Hakan

5 ay önce

izlenir. iran sineması için büyük başarı

Cavanagh

3 ay önce

Yorumlara baktığımda yine anlamsızlıklar, çelişkiler, konu dışına çıkmalar ve her zamanki gibi en zeki benim egoları gördüm. İyi ki yorumlara bakıp filmi izlememezlik yapmadım. Bir korku filmi sever olarak çok şey kaybederdim izlemeseydim. Konusu çok farklı. Ciddi bir izleyiciyseniz ve emeğe saygınız varsa izlemenizi tavsiye ederim. Yok değilseniz serkavut takma isimli arkadaşımız gibi kendi egonuzu tatmin eder ve burada insanların aklını karıştırırsınız.

Mathilda

3 ay önce

nekadarda din çekemezliği varmış, arkadaş kendince yorum yapmış sırf yorumda allah geçiyor diye aşşağılayıcı eleştirme yapmalar eksi puan vermeler, şuğursuz ve akıl yoksunu insanlar..

hasan aksam

3 ay önce

berbat bir film. düsük bütceli icerisinde iki uc aksiyon olan carsafla cekilmis bir cin filmi. IMDBden 7 almis olmasi gercekten cok ilginc.

ömer

3 ay önce

kesinlikle güzel bir film,tavsiye ederim.

serkavut

3 ay önce

filmi beklenti içersinde izlemenizi tavsiye etmem, aslında filmi tavsiye etmem, ödül almasını da çok anlamış değilim, filmide anlamadım zaten, puan 7 bence çok, neden 7 verdiler onuda anlamadım bizdeki cin filmleri birazdaha iyi desem o da değil çünkü bizdeki cin filmleri iyi değil siccin güzeldi ama bu ay hd turkce dublaj filmnde çıkan onu beğendim. Bu filmi bence kimler seyretsin biliyonuzmu değişik korku filmi anlayışındaki entellektüel olmayan ama entellektüel gibi görünmeye çalışan ama biyerdende korkmayı seven ama korkmuyormuş gibi davranmakta başarılı olan arkadaşlar seyretsin. ben onlardan biriyim seyrettim çünkü

Onder

3 ay önce

Fragmanı izledim bir odada geçiyor ve bol gerilimli bir müzik var çok hoş ama filmde gerilim nerde anlamadim

MEHMET TAHİR

3 ay önce

FILM COK GUZEL SAKIN BASLIYOR. KADINLARIN INATCILIGINI ANLATIYOR BENCE 🙂 TEK BASINIZA IZLEYIN ORTALARDAN SONRA GERILIM BASLIYOR. TAVSIYE EDILIR.

amrisarakus

3 ay önce

Kadın Allaha inanmadığı için olabilir mi acaba Sakura? LOL

retry

3 ay önce

Sakura, sendeki beyin böylesi tembelleşmiş, yalnızca nefes alma, yiyip sıçma işlerini yerine getirmekten öteye gidemiyorken, sebebini anlamaman oldukça normal.

sakura

3 ay önce

fılmde okadar sey yasandı, bır kez bıle dua etmediiler yada ALLAH demedıler sebebını hıc anlamadım …..

halil

3 ay önce

ben böyle saçma bi film görmedim sakın izlemeyin sakın

Erkoc

3 ay önce

cok da aham şaham değil sadece bazı gerilim sahneleri güzeldi

KPSP

3 ay önce

Sitenin sıkı takipcisiyim, ve gercekten korku filimi tutkunu bi insanim 1000lerce film izledim , dun bi arkadasin yorumu okuyup izledim bide nutuk atmisti yorumunda vs vs film tam ama tam anlami ile vasat senryo olsun gorsellik olsun vasat bunun yerine sevimli hayaket casperi izleyin daha iyi bi sekilde zamaniniz gecer

tarık

3 ay önce

izlemediğim korku filmi azdır.son zamanlar izlediğim en ürpertici sahneleri olan film diyebilirim.puanını hak ediyor bence

sezgin

3 ay önce

bu film dir anlamdımki ne kadar sacma ot bir film

ali

3 ay önce

çok ama çok kötü

KorkuUzmanı

3 ay önce

1 tane korku sahnesi var 7 puanı iran ı aşağılamak için vermişlee belliki benim puanım 10/2

BilgeTengri

3 ay önce

Başarısız bir korku denemesi.

Haberler